Werkwijze

De dienstverlening van Advixo is gericht op de ondernemingsvormen eenmanszaak, V.O.F, stichting en (Flex) B.V. Wij adviseren je graag wat de meest geschikte rechtsvorm is.

Voor het verwerken van de administratie hanteren wij basispakketten en maatwerkcomponenten. Een basispakket bevat die handelingen die minimaal noodzakelijk zijn om de administratie op orde en actueel te houden. Met de maatwerkcomponenten kan onze dienstverlening geheel worden afgestemd op uw behoefte.

In een persoonlijk gesprek zullen wij een vrijblijvende scan van uw financiële en fiscale situatie maken en aanbevelingen doen voor mogelijke verbeteringen. Tijdens dit gesprek kunt u aangeven welke ondersteuning u wenst en welke werkzaamheden u aan Advixo wilt uitbesteden. Op basis van deze gegevens ontvangt u van ons een voorstel gebaseerd op vaste maandelijkse tarieven. Na overeenstemming over de diensten starten wij met de uitvoering op de wijze zoals u dat graag wenst.

Afspraak is afspraak

Afspraak is afspraak staat bij ons hoog in het vaandel! Geen onverwachte wendingen of nare verrassingen. U weet precies waar u aan toe bent.Besluit u vervolgens om met Advixo te gaan samenwerken dan verzorgen wij kosteloos de overzet van uw huidige administratie.

Digitale dienstverlening

Onze dienstverlening vindt volledig digitaal plaats.
Wij maken daarbij voornamelijk gebruik van de software van Exact Online. Hiermee kunt u stukken digitaal aanleveren, een koppeling maken met uw eigen bank(en) en meekijken (en eventueel zelf factureren) in uw administratie zonder dat u daarvoor zelf een licentie moet aanschaffen. Ook e-Boekhouden wordt door ons ondersteund.

Wij noemen dit Administratie 2.0!